Dagen blev bättre allteftersom

Dagen blev bättre allteftersom.. Efter att jag startade om tvättmaskinen gick luckan upp! Va fan hade jag gjort annars..? Lämnat tvätten eller stått och väntat tills det kom nån mer som skulle tvätta eller vänta tills Memil ringde kring 19-tiden och be han om råd? Jag vette tusan alltså, som tur var löste det sig.. den här gången iallafall!

Jag for och handlade när jag fått upp tvätten i lägenheten och sen började pluggandet på riktigt. Har mer eller mindre pluggat fram tills Idol började. Men men, jag har bara migsjälv att skylla att det blev så sent, hade jag börjat tidigare hade jag varit "klar" tidigare.. Det jobbigaste nu är att jag har inte hunnit duscha än.. Är det bara jag som alltid blir så himla pigg efter duschen?

Jag bör tillägga till det tidigare inlägget att jag blödde fan näsblod imorse också, det hade jag totalt raderat ur minnet när jag skrev förra inlägget.. Vaknade, nös och tyckte som fan va snorig jag blev, gick och snöt mig och vad ser jag: rött snor? Nja, snarare blod.. Jippie.. 


                                       Aliiiice
                                  Min älskade Alice har sovit heeela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0