Bakis

Den här dagen kan bara beskrivas med några få ord. Bakis, trött och ensamhet. Var ut igår, eller det började med middag hos Elina, förfest hos Elina, utgång på Bränna, efterfest hos Pär och sen hem hit. Bloggade ju tydligen inatt också (!) Smart drag Emma, smart drag.. Nja, kanske inte, men på ett sätt var vissa saker skönt att få skriva ner. Jag har märkt att om man skriver ner vissa saker, oavsett om det är i en dagbok, på bloggen eller bara i anteckningsblocket kan hjärnan släppa det mycket fortare. Det finns vissa personer i min omgivning som jag verkligen inte förstår mig på.
Dom som säger en sak, men menar nå helt annat. Bullshit!

Ajja, imorrn kommer förhoppningsvis en bättre uppdatering. Har fotat en hel del igår, så om jag ids kommer det nog lite bilder imorrn. Idag är jag alldeles för bakis.
Bakis är förövrigt dagens huvudtema. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0