Tömma lägenheten..

Dagen började med en tripp till LTU, var där 1 timme och 30 min innan lektionen började för att möta upp Sofia i bibblan och göra en sammanfattning av mitt klassrum, Baywater. Små intressant när man sen på lektionen fick höra om de andra två klassrummen och vi började analysera och jämföra. Jag måste faktiskt erkänna att jag är glad att jag har gått skola här i Sverige, det finns jätte många saker som är lika men det finns även så otroligt mycket skillnader på hur man lär ut, hur lektioner är uppbyggda osv. Kanske småsaker i vissa personers ögon, men i min värld är dessa "småsaker" extremt viktiga!

Efter lektionen körde jag hem hit och kan väl säga att jag har gjort allt och inget. Har fördrivit dagen framför olika spel på Facebook, mys med Alice, America's Got Talent och planering inför hemstudier imorrn. Pratade med älsklingen en sväng, längtar redan tills han kommer hem på fredag natt! Däremot måste jag säga att jag inte längtar till att tömma lägenheten på möbler på lördag.. Allt jag äger och har ska förflyttas från lägenheten till mammas garage. Spännande att se hur det ska gå!

Nåja, det är en dag imorrn också. Ska hitta en bra sova-film nu tänkte jag!

                                    Bummsan
                                                     God natt världen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha ja det var tider det!

Du, jag, Emma och Ida delade upp smeten så det blev fyra enroma istället för många små :)

Jag gör faktiskt rätt stora chokladbollar fortfarande när jag gör men inte riktigt så stora haha

2009-10-13 @ 14:25:18
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0