Svininfluensa

Idag mår jag bättre, känner mig inte så där febrig som igår utan bara grymt trött. Har sovit 9 timmar inatt. Väntar på att Kristoffer ska komma och låna en bok, funderar på att gå ut och gå en sväng bara för att få lite luft. Jag tror att lite luft skulle kunna göra mig lite piggare? Väntar på att Nina ska ringa också, tänkte passa på att göra bort disken medans vi surrar.

Ikväll (läs: inatt) kommer Memil hem, som jag längtar! Imorrn ska vi flytta möblerna från min lägenhet. Pratade precis med mamma och Danne angående släp och körning osv, men det visar sig att hela min familj har åkt på svininfluensan?! Inte fan vågar jag träffa dom då ju! Jag kan ju räkna ut med röven och en bit krita att träffar jag dom i bara några sekunder så åker jag också dit! Det har jag verkligen INTE tid med! Jag har alldeles för mycket att göra i skolan för att jag ska ha tid att åka på svininfluensan!! Hur ska jag lösa det här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0