Söndagsförare #?!@

De finns alldeles för många idioter på vägen! Man borde dra deras körkort på en gång! Klarar man inte av lite mörker och snöblandat regn, utan måste ligga och köra i 60 på 110-väg, så har man två alternativ.
1. Antingen jobbar man över för att iallafall slippa rusningstrafiken när man vet att man kör som en kratta.
2. Eller så stannar man helt enkelt hemma! Utan att ens gå en meter utanför dörren!
Jävla söndagsförare @!?#

Min dag har varit otroligt hektisk, for hemifrån ca 06.50, tankade, körde till LTU, satt i bibblan med Sofia. Vi tog bilen efter nån timme och fotade ett kalssrum från grundskolan till examinationsarbetet, skjutsade hem henne och körde till Piteå. Väl framme i Piteå började jag flyttstäda, hann väl lite mer än hälften innan jag mötte upp Sanna och gänget, drog hem lite grejer till garaget och sen började min färd mot Boden. Då jag gång på gång hamnade efter efterblivna jävla söndagsförare som säkert har småbarn som agerar bättre än dom i trafiken!

Nu är jag iallafall hemma, har nyligt fått i mig dagens första mål mat, ska ta en dusch i hopp om att slappna av innan pluggandet sätter igång igen. Imorrn blir det tok-nöt på pluggfronten. Funderar på att stänga av mobilen imorrn för att verkligen slippa bli distraherad då jag idag har förlorat flera timmars pluggande som jag ska försöka arbeta igen..  

Vi hörs när vi hörs, vem vet när det blir nästa gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0