Snö

Det var en väldigt osäker start på dagen idag. Ser på nyheterna att det ska komma ca 1-2dm snö.. sms'ar Kristoffer och tjorvar fram och tillbaka om vi ska ta bussen eller åka bil med sommardäck till LTU. Vi kommer fram till att aldrig skulle hinna med bussen som skulle gå om ca 10 minuter. Vi tog bilen. Var på lektion om genus, faktiskt riktigt intressant. Vi åker hem och möts av lite snö när vi närmar oss Boden. Det gick iallafall bra, jag sitter ju här och skriver så ingen olycka skedde. Får dock se om det blir buss eller bil på fredag, förbannade vinter. Hatar snö!

Vi fick sluta lite tidigare så jag var hemma strax före 12 idag, ganska skönt. Har sett Top Model, ätit och sen somnade jag. *Pang bom* Har sovit middag till och från sen dess.. Undra om jag håller på att åka på feber igen.. svettas, fryser och kallsvettas om vartannat.. Imorrn är det hemstudier så då blir det att läsa boken jag lånade idag.

En rolig grej har jag gjort idag också. En inköpslista från IKEA på sådant som ska handlas när det bär av om någon månad, hoppas det blir så fort som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0