Roligt inlägg?

Idag har jag skrivit stödord inför tvärgruppsmötet imorrn angående en bra psykosocial lärandemiljö. Jag har letat fram och skrivit ut två stycken rapporter som jag tror är bra att använda till kommande eximinationsuppgifter. Jag har dessutom skrivit klart A-uppgiften till matten på torsdag - "Reflektioner kring upplevda lärande miljöer i matematik", totalt 1½ A4. Det som är kvar idag att plugga är att jag tänkte börja läsa min genusbok som min basgrupp ska hålla seminarie om nästa vecka. 

Imorrn måste jag åka in tidigare till LTU för att möte upp tvärgruppen och sammanställa inför seminariet med läraren nästa vecka. Sen är det obligatoriskt möte angående VFU'n. Det tror jag kan bli intressant, förmodligen har dom placerat mig på praktik i Piteå så det ska jag se till att ändra på, för jag ids fan inte köra till och från Piteå varje dag för att fara på praktik! När jag kommer hem igen blir det att läsa matteboken, som för övrigt är på engelska, och sedan göra B-uppgiften. Huvva vilken fullspäckad dag jag har imorrn.. 

Jag hade verkligen trott att mina böcker som jag har beställt skulle komma idag, men icke sa nicke! Håller tummarna på att dom kommer imorrn istället då.. I need them!!

Kvar på dagens ordning står iallafall dusch, middag och som sagt att läsa genusboken. Det måste inte nödvändigtvis ske i den ordningen! Roligt inlägg ens.. Verkligen inte, men skit samma. Det är så här mitt liv ser ut just nu så det är smällar ni får ta, det är trots allt ingen som tvingar er att läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0