Naken utan mobil!

Oj vilken härlig helg det har varit! Memil kom hem lagom till Idol i fredags, så vi hade mys med lite onyttigheter, massa surr och Idol. Vi gjorde som vanligt en tidig fredagskväll.

På lördag klev vi upp rätt tidigt, for och bytte till vinterdäck på bilen (jag hjälpte till och fick testa ett däck nästan själv också!), sen körde vi till Piteå. Flyttade resten av grejerna. Planen var att vi skulle hinna börja med flyttstädningen också, men det var mer grejer kvar i lägenheten än vad vi trodde så vi hann precis tömma lägenheten på saker och sen körde vi tillbaka till Boden. Måttlig irriterad blev jag när vi hade kommit ungefär halva vägen till Piteå och upptäcker att min mobil är kvar i Boden.. Snacka om att man känner sig naken utan mobil! Vi kom iallafall tillbaka kring halv 7 - 7 tiden, då blev det en sen middag, körslaget och början av Little Miss Sunshine, innan vi gav upp och gick och la oss och somnade till True Blood. Jag kröp så nära Memil jag kunde, kände hans andetag i nacken, sen somnade jag så.. Den mysigaste och klart bästa känslan på hela helgen!

Idag har vi inte gjort mycket alls, fixat Word osv till min bärbara, bärt upp grejer från bilen, käkat lunch, postat ett brev till Polisen (!) och sen for han.. Jag såg när han klev in i taxin, fällde en tår och sen kändes det bättre, inte bra, men bättre.. Idag är en tom dag, en sorgsen dag. Jag hoppas att skolan kommer ta upp så pass mycket tid i veckan att dagarna bara rusar förbi..

Ska till Piteå, mest troligt på tisdag, och göra flyttstädningen som vi inte hann i lördags. Den här gången ska jag fan komma ihåg mobilen när jag far! Så bara slå en pling om det är någon som vill komma och hälsa på mig i min lägenhet för sista gången!

Nej nu ska jag servera lite mat i Café World och sen fortsätta med lite pluggande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0