Min vanliga tur!

Har läst igenom 3 rapporter, hade totalt glömt bort att dessa skulle läsas inför morgondagens lektioner!

1. Boström: Goda Lärmiljöer - en spindel spinner ett nät (ca 64 sidor)
2. Westling: Equal Opportunities in Educatinal systems: the Case of Sweden. (ca 15 sidor)
3. Rapport 282: Lusten och möjligheten (ca 52 sidor)

N
u sitter jag här och är så sjukt less på att sitta framför datorn, hade planer på att skriva ut dessa rapporter ENBART för att kunna stryka under viktiga saker och ta med materialet till morgondagens lektioner då vi ska diskutera dessa. Packade upp skrivaren-scannern-kopiatorn, installerade färgpatornerna och sedan märker jag ett fel. SJÄLVKLART! Det följer INTE med någon USB-kabel, så jag kan inte koppla skrivaren-scannern-kopiatorn till datorn.. Detta innebär att jag måste fara och köpa en jävla kabel till veckan INNAN jag kan börja använda den här helvetes maskinen. I told you it wouldn't work..

Väntar på att älsklingen ska ringa och säga att han har kommit fram. Han ringde när de var på väg från planet till bussen, kanske hade att göra med att jag hade skickat sms och bett han ringa så fort han såg det haha. Jag höll tummarna på att han skulle ha precis en sån USB-kabel som jag behöver liggandes någonstans, tyvärr hade han ju inte det.. Min vanliga tur alltså..

                              Vi förra helgen
                                   Jag och Memil förra helgen på Bränna







Kommentarer
Postat av: Sandro

testa att ringa så ser vi. Efter jobbet ska vi iväg och göra ärenden men... Vi får la se helt enkelt ;) KOPUSS!

2009-10-05 @ 22:37:22
URL: http://stucchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0