Matte på engelska

Idag är en bättre dag än igår. Jag har fixat den där förbannade "trasiga" observationsfilen, tog drygt 1½ timme. Kul. Sen har jag skrivit och skickat in mina reflektioner angående litteraturseminariet. Skönt.

Nu håller jag på att tvätta, eller själva tvättdelen är väl egentligen klar. Jag väntar snarare på att tummlaren och torksåpet ska bli klara. Så fort jag har hämtat det tänkte jag sätta mig i soffan och läsa lite matte. Våran mattebok är på engelska, men den är faktiskt hur bra som helst. Lättläst och väldigt bra information i den.

Imorrn blir det LTU på förmiddan. Jag och Sofia ska agera bollplank till varandra. På eftermiddan blir det nog att skriva lite hemma och sen på kvällen kommer min älskling hem. Då blir det nog som vanligt mys framför Idol och en tidig kväll. På lördag ska vi till Piteå för att flyttstäda och tömma det sista i lägenheten.. Hon som ska flytta in ringde idag och frågade när jag skulle lämna nyckeln.. känns ganska konstigt att någon annan ska bo i min lägenhet måste jag säga. Längtar som fan tills vi får en lägenhet i Luleå, hihi.

Fest förrförra helgen
Tyckte jag hörde rykten om att det kanske blir fest i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0