Matte, matte och åter matte..

Mycket snabb uppdatering nu:

Vaknade av en mardröm imorse, steg upp och gjorde mig klar för LTU. Blev upphämtad av Kristoffer 10.50, hade tvärgruppsmöte med Madde 11.30 i bibblan. VFU-info 13.00 - 15.00 (ungefär), skulle hjälpa Kristoffer att kopiera men ingen kopiator på hela universitetet verkade fungera (vi testade 3st, samma fel på alla), vi gav och upp körde hem. Gick direkt och hämtade bilen, hämtade Elina, mini-handlade, lämnade tillbaka mobilladdaren till Ewa, hämtade Tindra på dagis, kom hem och käkade middag. Sen har jag läst nästan 80 sidor i den engelska matteboken "The Elephant in the Classroom" och skrivit nästan 3 stycken A4 sidor med reflektioner, egna erfarenheter av mattelektionerna och analyserat. Mitt i allt pluggande ringde Sanna och vi gnällde av oss lite. Min dag i stora drag.

Matte-seminarie imorrn 8.15 - 11.45.
Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0