Kärlek växer på avstånd?

Planen är i rullning och det känns så otroligt skönt och befriande! Om vi får ett nej kommer väl lyckan att sjunka några pinnhål, men det kommer fler tillfällen isåfall, just nu lever jag bara på hoppet!

Älsklingen kommer hem ikväll, så då är det dags för fredagsmys. Imorrn ska vi på pardejt på Regementetsdag och sedan var det snack om middag med Elina och Tindra och lite spel på kvällen? Förhoppningsvis hinner vi hämta min skrivare som har kommit fram också! Äntligen! Söndag blir bara slappar dag, hoppas jag, då vill jag bara kramas med Memil.

Jag är så glad för att han får vara hemma EN HEL EXTRA dag/natt den här svängen! Istället för att fara på söndag eftermiddag far han nån gång under måndagen. Snacka om att uppskatta det lilla? Jag tror att våran kärlek växer på avstånd. Den har vuxit sig fram och blivit starkare och starkade under dessa 2 år vi har levt med distans, nu är det knappt 1 år kvar innan vi får umgås som vanliga människor i ett "normalt" förhållande. Sambo är vi ju redan mer eller mindre, men snart blir det på "heltid". I våran lägenhet. Snart kan jag radera allt som heter din och min lägenhet och utökar mitt ordförråd med våran lägenhet, vårt hem.

Nåja, jag ska gå och göra en liten finputsning på mina 3 arbeten som ska in idag. Sen ska jag snabbröja lite i lägenheten och bara njuta. Lyssna på musik, ta en lång varm dusch och kanske se en någon utan Marilyn Monroe filmerna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0