Hemlängtan

Vad har jag gjort idag? Jag började dagen med att gnälla av mig med min älskade mamma i telefon, hon behövde också gnälla lite så det jämnade ut sig. Sen kom Elina och vi gick ut på en promenad, vilket var jätte skönt. Sen gick vi tillbaka hit, hämtade bilen och for och handlade och sedan passade vi på att sola en snabbis. Skjutsade hem henne, käkade och tog en dusch. Tanken var sen att jag skulle börja läsa min bok, men jag hade varken inspiration eller ro i kroppen för att sätta mig ner och läsa. Istället blev det lite Gilmore och sen kom Elina igen. Dipp och morötter + Mammas Pojkar på 4'an.

Idag har varit en sån där dag då allt känns fel. Jag har sån otrolig hemlängtan. Saknar mamma, min lägenhet, min egen säng, tv-kanaler utöver (SVT 1, SVT 2 och tv4), saknar yta och tusen andra saker.. Förhoppningsvis går det över nu när Memil kommer hem imorrn. Jag vill ha närhet, en kram och en puss på kinden.. Jag är en krävande materialist idag.. 

                                       Lillan
                                                   Min enda ljuspunkt just nu

Kommentarer
Postat av: malin

Ibland får man vara krävande :)

2009-10-09 @ 11:26:42
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: Emma

Det tycker jag också xP

2009-10-09 @ 12:43:49
URL: http://fahlle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0