Guld helg!

Då var den här helgen över. Fredagen bestod av mys framför Idol med Memil och en riktigt tidig kväll.

Lördag vaknade vi kring 10 tiden tror jag och började göra oss klara, for på Kvantum för att inhandla lite mat. Vi drog sen på systemet, men det var bara gubben som handlade några öl. Jag hade kvar massa vin och några cider sen tidigare! Vi var dessutom in och köpte en USB-kabel till min skrivare-scanner-kopiator. Är så jävla glad att den funkar nu, så himla skönt att kunna skriva ut saker till skolan, tex schema och studiehandledning, men även rapporter osv. Nöjd till tusen! Vi gjorde mat och käkade, såg lite film och drack nån öl och lite vin innan vi drog oss vidare mot David och Sylvia, kollade fotboll och sen for vi till Johannes innan utgång på Bränna. Vi dansade och hade hur kul som helst. Verkligen en guld dag och även en guld helg!

Idag har jag inte gjort många knop, har vinkat av Memil för drygt 1 timme sen.. Känns tråkigt, men jag vet att jag har fullt upp med skolan i veckan och han kommer ju hem nästa helg, dock sent på fredag men ändå, han kommer iallafall..!

                                           Kärlek ♥
                                                     Bild från en annan helg.
                                                             Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0