Gjort är gjort

Morgonen började när klockan ringde 06.00, gjorde mig klar och for till LTU. Förberedde lite med min tvärgrupp inför seminariet med läraren angående "en god psykosocial lärmiljö". Jag tycker att det gick okej, men jag är stolt över migsjälv som inte stannade hemma utan bet ihop och gjorde bort skiten!

Kom hem rätt tidigt, men har varit i telefon i stort sett hela dagen. Det mest oväntade samtalet kom bara en liten stund efter att jag hade kommit hem. Det rörde om sig i hela magen sekunderna innan jag svarade, sekunderna jag stod med telefon i handen och såg vem det var.. Snacka om att jag blev paff, men framför allt nervös! Ibland visste jag inte vad jag skulle säga då jag  egentligen höll med om vad den andra personen sa.. Det kändes så himla taskigt att hålla med så antingen var jag tyst eller så sa jag "gjort är gjort".

Efter det samtalet har jag surrat med Titti tills batteriet tog slut, senare med Sofia angående planering av resten av veckan och nästa. Lärarna släppte nämligen eximinationsuppgifterna idag och detta är ändå rätt stora uppgifter som ska lämnas in nästa torsdag. Jag och Sofia ska iallafall leka bollplank med varandra, jag tror att vi löser uppgiften i slutändan!

Har  börjat få sjukt ont i halsen igen. Har problem med datorn och med Word-programmet. Har mailat läraren angående den oläsliga observationsfilen. Har inte hunnit plugga det jag tänkte idag för jag har mer eller mindre gått i chock. Jag har pratat med mamma som är i Boden tills på fredag, men har fullt upp på sitt håll.. vi hinner nog inte träffas förens eventuellt nästa vecka :'(

Nu vill jag att Memil ska ringa och ge mig lite styrka.
Det är han bra på; motivation och inspiration.

Inte min dag idag..

Kommentarer
Postat av: malin

Du jag vet nog att du redan är det ;)

Men det kommer för er också, tiden går fortare än man tror :)



2009-10-22 @ 11:52:02
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0