1000kg lättare!

Eximinationsuppgifterna är nu klara och inlämnade!! Check!
Svenska-delen blev drygt 1½ sida, matte-delen drygt 2 sidor och rapporten 9 sidor.

Har varit med mamma på systemet. Vi passade på att gå in i nya gallerian här i Boden, men det var så sjukt mycket folk att vi i stort sett vände i dörren och gick igen. Nu är jag hemma igen, maten står på spisen och jag har börjat småstäda lite. Det känns som att jag är 1000 kg lättare efter att ha lämnat in examinationsuppgifterna! Nu är det långhelg för min del. Imorrn kommer älsklingen hem också, "halloween" fest på lördag och bakisdag heeela söndagen, Memil stannar ända tills på måndag. NICE!


Kommentarer
Postat av: malin

Jag vet, helt galet! Hua helt körd i skallen nu

2009-10-29 @ 17:15:35
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0