Dom små sakerna i livet

Ibland kan man inte låta bli att längta tillbaka till gamla tider. Man har vissa minnen som aldrig kommer att försvinna. Det kan vara allt ifrån ett värmande ord. Kramen som var så äkta att det kändes som en varm stråle genom hjärtat. En låt från förr i tiden som tar fram nostalgin i dig. Det kan vara ett foto som har en speciell känsla över sig. Det jag försöker komma fram till är iallafall att det är dom små sakerna här i livet som räknas. Det har jag tagit tillvara på idag, det där lilla extra.

Annars då? Hämtade upp Kristoffer och sedan bar det av till LTU. Hade lektion 13.00 - 16.15. Fick sitta i tvärgrupper och sammanfatta rapporter och sedan redovisa inför resten av klassen. Oj så nervös jag var trots att jag nog inte hade mer än två meningar att säga, det är ju dock bättre än ingenting och jag har hört rykten om att övning ger färdighet..? 



                         

Igår skulle jag göra en tidig kväll, jag gjorde mig iordning och sedan gick jag och la mig på soffan (ja, soffan igen). Precis när jag höll på att somna vad händer? Jo Alice kommer på att hon har massa leksaker som hon borde passa på att leka med. Det tyckte INTE jag om. Bara kliva upp och gömma dom. Då blev jag så pigg att jag inte kunde somna om förens ca 1½ timme senare..


Kommentarer
Postat av: malin

Ja gör det!



Nå söt kisse, hålla på leka när matte ska sova vilka dumheter ;)



2009-10-06 @ 23:25:08
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0