Bye bye lägenheten..


  

Del av vardagsrummet  Hallen  Toan  Sovrum

Nu är min lägenhet inte "min" längre. Var och städade ut det sista och lämnade tillbaka nycklarna idag. Man kan väl säga att min nyckelknippa är en nyckel fattigare och jag är en lägenhet kortare.. Känner mig hemlös.. Bye bye lägenheten..

Var på stan en snabbis med Sanna. Fick en goodiebag av Ida *Tack än en gång* och sen köpte jag lite smink, hittade inte det jag egentligen letade efter.. men men, sånt händer! Jag avlider ju inte utan det och det är väl tur iallfall!?

Ikväll funderar jag på att ta ett glas vin, slappa och se Idol.
Memil kommer hem om några timmar också. Det känns hur bra som helst. ♥

                                               Så här såg hela min vecka ut i stort sett:
                                                     Min högra sida 
                                                               Höger sida om mig

                                                     Framför mig 
                                                                    Framför mig

                                                     Min vänstra sida, Alice var så klart med som moraliskt stöd!
                                                                 Min vänstra sida
                                               (så klart var Alice med som moraliskt stöd!)


Kommentarer
Postat av: Ida

huuuuuva vad trist att lämna sitt hem.. men snart är det ju dags för luleå baben.. hang in there!

2009-10-30 @ 21:43:14
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0