Avslutat kapitel

Totalt körde vi 3 svängar med möbler och grejer på släp igår. Vi lämnade lägenheten i en enda röra. Det är fortfarande lite kartonger kvar. Hade inte hunnit vara och packa färdig, så jag packade medans killarna bar, vilket resulterade i att jag fick slut kartonger och hann inte packa allt. Ett stort tack till Erik, Johannes och David som hjälpte mig och Memil med flytten! Nästa lördag ska jag och Memil tillbaka för att packa det sista och köra det hem till mamma och göra själva flyttstädningen. Det känns världigt sorgligt.. Men som en klok bekant sa "du avslutar ett kapitel i ditt liv för att kunna börja på nästa". Det är så sant som det var sagt!

 
                                    Memil och Memma
                                                       Kärlek på hög nivå

Älsklingen for idag. Tråkigt. Nu är jag ensam med Alice igen. Gräsänka. Helgen har varit helt underbar och jag är så otroligt lycklig för den tid vi får tillsammans. Varje dag, varje timme, varje minut och varje sekund han är hemma är den bästa tiden på hela veckan..


Kommentarer
Postat av: Ida

satsumas är som mandariner. Eftersom det inte är säsong för mandariner än så finns det satsumas. Smakar nästan likadant ibland lite surare än mandariner. Så nu vet du det ;)

2009-10-20 @ 11:32:44
URL: http://trollo.blogg.se/
Postat av: malin

Jag tycker att den kändes men inte som när man tar i fingret eller tar blodprov. det är mycket värre!



Så vaccinet han jag knappt känna nå.. eftersom dom sticker där det är mjukt och inte i någon ven eller nå så känns det knappt

2009-10-20 @ 18:30:36
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0