Äpple

Det blir en uppdatering idag trots allt.. Det trodde jag faktiskt inte, men jag har varit så effektiv i mitt pluggande
att än så länge ligger jag i fas med min plugg-planering! 

Sitter och väntar på att klockan ska gå och blev så spyless på pluggandet så jag kom ändå ingenstans. Ska iallafall snart fara och hämta upp världens bästa mamma! ♥ Hon är i Boden i veckan och tydligen nästa vecka också och idag hade hon ett hål i planeringen så vi ska in på Dollar och Kvantum. Jag hoppas på att köpa kökshanddukar med tomtar på (jag har spanat in ett speciellt par!) och inatt när jag satt och pluggade fick jag ett sådant enormt sug efter ett stort, saftigt äpple så det måste jag bara köpa idag. Vilket äpple tycker ni är godast? Grönt, rött, gult eller en blandning? Jag älskar äpplen som är mixade av rött och gult. Det ska vara så saftigt att det nästan rinner från äpplet när man tar en tugga, och sen om det är pyttelite surt ger bara en liten extra prick över i'et!

O
m jag lyckas bli "klar" med eximinationsuppgifterna idag blir det kanske ett inlägg till ikväll/inatt. Igår satt jag uppe till 01.10 och pluggade. Gick till sängen och ser att Alice redan har lagt sig på sin kudde i sängen och sover.. Hon vaknade till när jag kröp ner och började böka om i sängen, då la hon en tass på min kind och pang så somnade jag. Det kändes som att jag vaknade efter ca 10 mintuer, men egentligen var klockan 08.00, så jag hade ju sovit flera timmar.. Som sagt så blir det ännu mera plugg när jag kommer tillbaka, jag bara längtar tills imorrn eftermiddag när jag har skickat in uppgifterna och kanske kan lägga mig i vettig tid och sova.
Just nu saknar jag sömnen och drömmarnas värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0