Alarm

Min klocka ringde aldrig imorse! Vaknade och tänkte för mig själv ”undra va klockan är då alarmet inte har ringt”. Kollar klockan: 06.53! Jag hade ställt min klocka på 06.00. Antingen har den inte ringt alls eller så har jag stängt av alarmet och somnat om utan att fatta vad som precis hände. Tyvärr tror jag på det senare alternativet..

Stressade iallafall som fan för att hinna sminka mig, på med mjukiskläder och ner med ett äpple i väskan. Sen kom Kristoffer och hämtade mig, hade svenska lektion till ca 10.30. Mötte upp en gammal vän för lite surr och sedan bar det av till bibblan för att ha litteratur-seminarie angående genusböcker som vi har läst. Rätt intressant.

Därefter var det extremt mycket dötid med Elina innan bussen gick hem 14.50. Vi klev av bussen uti Kvantum, gick in och handlade mina efterlängtade Spröda Risbröd (glutenfria, ofcourse!) och lite annat smått och gott. Vandrade hem hit, värmde lite käk och kollade på ett avsnitt av ”Sveriges Fulaste Hem”. Efter det har jag renskrivit min del av seminarie presentationen för morgondagen’s tema ”en god psykosocial lärmiljö”.

Tänkte hoppa in i duschen och bara ta det lugnt resten av kvällen. Det jag hade tänkt plugga ikväll ska jag göra imorrn på LTU då jag har massa tid över i väntan på bussen tillbaka till Boden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0