Zoom på Alice

Har varit på Partnerdag och hälsat på där jag ska ha min praktik. Jätte kul!
Igår var ingen bra dag, men idag är en bättre dag. Så nu får ni delar av min helg i bilder:
 

                                         Fredagsmys
                                   Fredagsmys med Memil framför tvn med onyttigheter och Idol


                                         Bilresa till Piteå
                                         Lördag blev det en resa till Piteå, vi käkade hos Sanna,
                                            gick på stan och hämtade post hos mamma



                     Bus med Alice 1  Bus med Alice 2
                    Jag gav Memil fri-kort från matlagningen och passade på att busa med Alice


                                         Knas-Alice
                                              Var tvungen att zooma in en bild på Alice
                                                hon såg så rolig ut på en av bilderna,
                                                  kolla ögonen och tungan, haha!


Kommentarer
Postat av: malin

Vad går katten på? :)

2009-11-10 @ 11:22:22
Postat av: nina

Haha SÖT hon är på sista bilden :D

2009-11-11 @ 15:55:42
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0