VFU

Jag har spenderat helgen som gräsänka. Skönt att nu är det bara några dagar kvar innan älsklingen kommer hem, 2 veckor senare! Jag lovar att han är saknad

                                                                       Fredag
                                                  Romantisk middag för 1
                                                     Min romantiska middag för 1

                                                                       Lördag
                                        Jag, Elina och svärmor Maggan :)   Jag och Elina

                                                                     Söndag
                                                 Diamanter är förevigt
                                             Bakisdagen spenderades med lite läsning

Idag har jag varit på min första VFU-dag. Den har varit otroligt rolig och intressant! Så mycket jag skulle vilja berätta, men pga sekretess vet jag inte riktigt hur mycket eller hur lite jag kan säga.. pga det får ni nöja er med att det var helt underbart! Jag VET att jag har valt rätt yrke för mig nu, jag är 110% säker på det!

Nu ska jag gå och se "mamma till en mördare" och sen ska jag försöka sova. Gick inte så bra inatt.. Jag var så sjukt nervös för hur dagen skulle bli och massa mardrömmar ovanpå det.. Bättre lycka med sömnen inatt hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0