Tomten!

Vilken vecka! Titti kom i tisdags och sov här till torsdag. Vi hann käka jätte god hemmagjord mat, beställa äcklig sushi, gå på stan, impuls klippa oss och fara på Bränna! Alltid trevligt med sällskap, igår blev jag ensam med Alice igen. Älsklingen har helgtjänst, bläää.. 

                                       
                                          Äckel-sushi! >.<
                                                               Äckel-sushi!
                                 (Kanske är det så att jag har dålig erfarenhet av sushi, haha?)

Igår hade jag och Sofia telefonmöte, trodde det skulle ta 1-2 timmar. In my dreams!! Vi satt i telefon från 12.30 till 15.00. Då tog vi en paus och såg Ghost Wisperer och strax efter 16.00 började vi om och satt till 18.30. Jag ber till någon typ av högre makt att jag är färdig med den där skiten nu. Jag har inte lärt mig ett piss känns det som. Det känns tragiskt att säga, men det var totalt värdelösa uppgifter!

Idag har jag varit på dubbla föreläsningar på LTU. Höll på somna första passet, men det blev bättre efter att vi fick gå och hämta nå varmt att dricka. Efter lektionen kopierade vi lite papper osv, sen satte jag mig i bilen och började min resa tillbaka till Boden. Jag gick in på Kvantum och vad ser jag?! Den urgulliga TOMTEN som jag har ångrat så mycket att jag inte köpte när jag och Memil var i Piteå. Nu står den så fint i fönstret. Alice var dock väääldigt skeptisk till den från början, sötnöten min, haha!

                                              Skeptisk? ;P  Mindre skeptisk? ;P
                                           Min skeptiska Sötnöt med den gulliga Tomten

Har diskat för ett tag sen, snart är det dags för min dagliga dos av Ghost Wisperer och sedan ska jag laga en romantisk middag för migsjälv! Det blir stekt fläskfilé och paprika i grillkryddad créme fraiche-sås med rotfruktsgratäng. Dryck till det, ett glas kall Coca Cola. Någon som vill komma på romantisk middag hos mig? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0