"Tilldelad"

Det är helt sjukt! Igår var jag på väg att ge upp och vad händer?! Innan jag ska på praktiken imorse loggade jag in för att kolla läget med lägenheterna som jag står bokad på och då möts jag av ordet "Tilldelad"! Vi har fått en lägenhet!! YAAAY!! Fy fan va glad jag blev! Ringde Memil men fick inget svar. Skickade istället ett sms "Vi har fått en lgh :D" och efter några minuter ringer det:

 - Hej, har det hänt nå?
 - Neee, har du inte sett mitt sms?
 - Nej, jag ringde på en gång. Jag trodde det hade hänt nå, att du hade krockat eller så

Haha, min sötnöt! Luleå, here we come!!


Kommentarer
Postat av: Ida

ÄNTLIGEN! Åh vad roligt för er! :)

2009-11-26 @ 19:03:44
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0