Tävling

Jag är med i en tävling hos Linda Blom i hopp om att vinna Sex & The City-boxen!

Jag lever som inneboende hos Memil i väntan på vår första, gemensamma lägenhet efter ett distansförhållande i 3 år den 18 november. Det är tråkigt att vara inneboende här tillochfrån eftersom att han är borta på veckorna och vi inte har några kanaler. (Eller.. tja.. SVT 1, SVT 2 och tv4, men dom räknas inte). Har varit på väg att köpa boxen flera gånger, nu senast jag kollade skulle den kosta 899kr i affär! Det är inte ett bra pris för en student vill jag lova! Jag brukar aldrig vinna, jag kommer ihåg en julafton som jag firade med pappa och hans fru där alla barnen fick varsin lott. Alla vann utom jag. Min vanliga tur. Jag brukar aldrig anmäla mig till olika tävlingar som man ser i bloggar, men så kom jag på att om man inte är med och försöker så kan man inte vinna heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0