Tacos och vin, glass och fruktsallad

Helgen är över och jag är gräsänka i en vecka igen.. Längtar redan tills Memil kommer hem igen.. Han hinner inte mer än kliva in genom dörren så är det dags att fara igen.. Lika tråkigt varje gång.. Måste dock erkänna att vi har haft en underbar helg. Vi hade våran 3 års dag i onsdags, men eftersom att han inte var hemma då så firade vi den igår.

Dagen började med att svärmor kom förbi och sedan drog vi till Ewa för att försöka fixa deras internet. När vi märkte att det inte funkade for jag och älsklingen och handlade och sen körde vi hem. Memil ställde sig och gjorde glutenfria plättar och vi mumsade på. Hur gott som helst! Första gången på flera år som jag inte får ont i magen av att äta plättar!

Efter lunchen satte sig Memil och pluggade i sovrummet och jag att och pysslade i vardagsrummet. Vi lagade sen en gemensam middag, tacos och vin. Mums! Vi gjorde efterrätt bestående av glass och fruktsallad och tittade på Robinson. Det känns som att det var en evighet sen vi hade en riktig myskväll, bara vi.

Imorrn är det praktik igen, sista veckan.. Tråkigt men samtidigt skönt.
Det finns för- och nackdelar med allt brukar man väl säga?


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, ja men nu har jag börjat uppdatera lite då och då :)

2009-11-23 @ 23:12:28
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0