Tack

Tjurighet + Alkohol = Missförstånd!

Jag hade kul till 98% i lördags.
Måste få säga ett stort tack till Erik som fick ta smällen.
Och ett stort tack till Sanna för pratstunden ♥

P
å det stora hela hade jag riktigt trevligt.
Däremot tror jag att alla var lite väl schnygga för sitt eget bästa, haha.
Lördagen går inte att beskriva i ord egentligen, i
stället får ni kika på några av de bilder som inte blev för suddiga:

Grattis Johan!   Sylvia och Jag 

Memil kan aldrig vara seriös, inte jag heller denna gång  4 små rätter :D

Memil och Johan  SKÅL! :)  

Linus tjej, Jag och Johannes  Alice var trött dagen efter

Idag började min dag 05.38, låg och drog mig i sängen tills klockan ringde 05.45.
Klev upp, gjorde mig klar och väckte Memil som fick skjutsa mig till stan.
Tog ut pengar, gick till bussen och åkte till LTU.
Var med på Intro/Upprop, första föreläsningen och sedan drog jag, Sofia och Anna.
Fick sms på bussen av älsklingen som sa att han hade en överasskning
som väntade på mig när jag kom hem! Skyndade mig allt jag kunde,
kom hem och ser att han har tillochmed TVÅ överasskningar åt mig.
Tack älskling, jag uppskattar det JÄTTE mycket

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0