Ogillar SKARPT!!

MEN VAD I HELVETE!! Stod och tog en lång, skön dusch då det börjar tok-plinga på dörren. Då det inte hjälper börjar personen banka som en galning desutom. Jag har redan kollat nyckehålet en gång, men känner inte igen människan så jag går in i duschen igen och spolar av mig. Men bankandet och plingandet fortsätter. Tar handduken om mig och öppnar. Tro fan att det är en av de som jobbar på restaurangen nedanför! Nu läker det från vår dusch och ner i deras kontor IGEN!! Snubben som var här för lite över 1 månad sen kan ju inte ha gjort ett så jävla bra jobb, ELLER?!

Åhh!! Jag är så arg och less! Nu ska vi alltså duscha (och gå på toa?) i korridoren IGEN?! Hur länge kommer det att ta den här gången?! Förra gången tog det ju för fan nästan 1 månad! GAAAH!! Just nu finns det nog ingen stad jag OGILLAR SKARPT (skulle vilja säga hatar, men det är lite väl starkt ord) mer än Boden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0