Exklusiva kökshanddukar

Jag måste bara visa hur svårt det kan vara att komma åt tangentbordet när man har en katt som heter Alice och som alltid ska vara där jag är!

                                     
                                             Hon somnade  tangentbordet!

Har varit på 3 föreläsningar idag, 2 om specialpedagogik och 1 om bibblosök. Första två var okej, sista var bara seg och lite onödig kan jag tycka.. men men.. Nu är det gjort iallafall! På lunchen drog jag och Sofia till Storheden, vi var in på EM och Hemtex. På EM hittade jag en skitsnygg soffa, kanske lite dyr för storleken men jag ska se om det går att beställa den som jag har hittat på hemsidan när vi flyttar istället. Den är både större och billigare! Me like! På Hemtex hittade vi massa små saker, men ingen av oss handlade..

Kom hem och såg Ghost Wisperer, försökte få tag i min VFU-lärare, dock utan framgång.. Hoppas på bättre lycka imorrn.

Tänkte visa upp mina exklusiva kökshanddukar! 320kr för två stycken, hihi! Ibland måste man få unna sig och detta var en sån gång. Tecknen står för "Gemenskap" och "Måltid", enligt lapparna som sitter på.

                           Kökshandduk 1  Kökshandduk 2

Memil ringde igår, han var sjukt trött. Han har varit på 24 timmarsövning ute i kylan och stridit. Jag skickade ett romantiskt sms till han efter att vi hade lagt på och idag ringde han på eftermiddagen och var helt underbar. Imorgon kommer han hem! Det enda vi har planerat är en mys-helg. Bara vi två (och Alice så klart) ♥


Kommentarer
Postat av: malin

Dom där hade min Johan gillat :)

2009-11-05 @ 17:25:41
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0