"Den här dagen"

Ibland önskar jag att jag visste hur man gjorde för att få vissa inlägg lösenordsskyddade.

Alla vet vi vad det är för dag idag, jag tänker inte ens skriva eller säga det. För mig är detta som vilkan dag som helst, dvs en söndag. Den sämsta dagen på veckan. Söndagar är dagen då Memil far söderut.. Vi grovräknade att han hinner vara hemma ungefär 36 timmar / vecka. Inte konstigt om helgerna blir väldigt intensiva? Egentligen finns det sjukt mycket saker vi skulle vilja göra, folk vi vill fara och hälsa på osv, men tyvärr så har vi bara en viss tid på oss.. några timmar.. Då är det väl inte så konstigt om man vill umgås med varandra? Ibland får man sig en tankeställare. Kanske speciellt "den här dagen"..

Nu ska jag göra ett försök i att inte gräva ner mig i, dels gamla minnen, men även förhoppningar inför framtiden. Det är svårt, det verkar inte bli lättare. Eller? Nåja, en dusch nu, sen packning inför Partnerdagen och första besöket på VFU'n, efter det tänkte jag sakta men säkert dra mig mot sängen. Ska ta Alice ( ♥ ) i famnen och bädda ner oss. Imorrn kommer kanske en uppdatering om helgen, shoppingen, matlagningen, buset och myset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0