De rätta orden

Snart är det fredagsmyyyys~! Imorrn kommer Memil hem, ÄNTLIGEN!

Den här veckan har verkligen gått upp och ner.. Att vi äntligen fått en lägenhet är ett stort plus! Ett minus är väl att på söndag blir det att fara och hälsa på mormor i Sunderbyn.. Det är inte kritiskt än.. Men man vet aldrig när vinden vänder.. Stora beslut har tagits av läkarna och det känns tungt, men jag försöker övertala mig själv att det är det absolut bästa beslutet för henne.

Har redan ringt och sagt godnatt till min älskling, han lät lite rund om fötterna trots att han "endast" var inne på sin tredje öl! Han är så underbar.. När det väl behövs har han alltid de rätta orden på lager. I min värld så är Memil på topp, den bästa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0