24 timmar

Imorse hämtade jag upp Kristoffer och körde till LTU för de 2 absolut bästa föreläsningarna jag har varit på sen jag började på Universitetet! Föreläsaren var precis som jag tänkte mig att det skulle vara på en förläsning, han var engagerad, skämtsam samtidigt som han var allvarlig, pedagogisk och bara allmännt inspirerande att lyssna på.

Min helg tog slut igår efter att Memil hade farit.. känns som att det är måndag idag då han i vanliga fall åker på söndagar. Nu tror jag att han har hunnit fara på sin 24 timmars övning och vi hann inte prata nå idag.. så vi får la höras imorrn efter övningen. Känns tråkigt, men vad ska man göra? That's life!

Det första jag gjorde när jag kom hem idag var att käka, sen blev jag så frusen så jag la mig på soffan med en filt och somnade. Vaknade när det var sista kvarten av Ghost Wisperer, faktiskt en riktigt bra serie. Har sen pratat med Sofia och fort gick över 1 timme bort av dagen.

Imorrn är jag ledig, ska försöka få med mig Elina på stan en sväng och titta på mamma's span, haha!

                                         Mys
                                     Alice vill nästan alltid vara med när jag sitter framför datorn, 
                                    besvärligt då det kan bli svårt att komma åt tagnenterna ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0