18 November 2009

Idag är det den 18 november 2009. Detta är dagen då jag och Memil firar våran 3 års dag. Jag kan inte förstå vars tiden har tagit vägen? Allt har gått så fort, men tiden går fort när man har roligt?! Under dessa 3 år har vi hunnit med jätte mycket underbara saker. Vi har växt tillsammans och vi har båda växt som individer. Jag har tillexempel hunnit med att bo i mina första, helt egna lägenheter. Jag har hunnit bo i Boden och flytta till Piteå igen. Jag har hunnit byta jobb, börjat studera och träffa nya, fantastiska människor. Det viktigaste av allt, är att jag har lärt mig att stå på egna ben. Under min och Memils tid har jag lärt mig att bli mer självständig, samtidigt som jag har kunnat växa i vårat förhållande. Jag har lärt mig att släppa på vissa saker för att kunna låta andra saker hända.

Memil är den mest underbara pojkvän. Visst har vi haft våra bråk och diskussioner, men det är så mycket mer. Romantiska stunder, problem som vi har löst tillsammans. Vi har levt i ett distansförhållande största delen av vårt förhållande, men jag har hört att kärlek växer på avstånd. Nästa mål, nästa berg att bestiga, är att bli sambos på riktigt. Dagen då vi har vår första gemensamma lägenhet närmar sig med stormsteg, även om det inte känns så vissa stunder så är det ändå snart våran tur. Oj som vi båda längtar!

Jag älskar Emil och jag vet att Emil älskar mig. Det är det enda som betyder något i slutändan. Vi kompletterar varandra så bra och så länge vi har varandra är vi lyckliga. Idag går all min kärlek till dig Memil, det är många mil som skiljer oss åt idag.. men det spelar ingen roll, för vi finns i varandras hjärtan ♥

                     Klubben i Luleå  Lycksele  Fest i Boden
                     
                     Valborg  Maskerad när jag fyllde år  Midsommar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0