Smultron, jordgubb och kiwi

Det blev lite sent igår, satt och lyssnade på musik och surrade med gumms. Det är så synd att när en sak känns jobbig och tungt, så dyker allting annat upp också. Men tillslut blir det lättare igen och man börjar se ett ljus i tunneln, även om det bara är ett svagt sken.

Idag har jag gjort tonfiskbiffar, fryst ner dom så att jag bara behöver göra mos eller vad man nu vill ha till. Enkelt och smidigt. Jag har dessutom gjort slush, testat ett nytt recept, haha. Smultron, jordgubb och kiwi, det lät väl gott? Nu ska den bara frysa så ska jag testa. Väntar på att Memil ska komma.. Ska lägga mig på soffan och vila nu, mår lite illa och är trött som jag vet inte vad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0