Please, don't go!



"
I was crying on the staircase,
begging you: Please, don't go!"


Imorse for min älskling.. Av misstag hade han ställt klockan på 05.00, jag tror dock att hans plan var att ställa klockan på 06.00, men men, även den bästa gör fel ibland! Jag har hunnit varit och handla med mamma idag, och dessutom gjort en snabb liten solning. Snacka om att jag behöver få färg.. Min kropp mår fortfarande inte bra.. Väntar på att höra ifrån Medicin-Rehab-Kliniken.. Nervös.. Nåja, det som är "bra" är att dom iallafall har hittat ett fel, så nu kan vi äntligen göra något åt problemet!

Jag ska nog ta tag i lite disk, sen ska jag göra en fruktsallad och sen sortera tvätt. Har tvättid mellan 15.00-19.00.. Kommer vara helt slut, det är så galet va lite min kropp orkar innan jag måste lägga mig ner och vila, gärna sova middag flera gånger om dagen för att må "bra". Nåja.. Ingen idé att sitta här och gruva sig, lika bra att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0