Less och förbannad!!

ÅHH!!! Jag blir så jävla förbannad!! Precis som jag skrev igår orkade jag inte många timmar på jobbet, utan jag gick hem. Tog tempen och mycket riktigt hade jag feber, 38,5 som mest.. Sov i stort sett hela eftermiddagen. Kändes som att jag höll på att brinna upp! Jag ringde vårdcentralen i fredags för att försöka få tag i min läkare, men hon var ledig och skulle inte komma tillbaka förens på tisdag, så jag fick hennes direktnummer och testade ringa imorse. Vad fan händer?! Jo jag kommer till en jävla telefonsvarare som säger att hon har semester till den 19 maj!! Ringer till vårdcentralen igen och när dom ringer upp så säger hon att jag får gå till en annan läkare! Det här är typ 4 eller 5 läkaren jag får gå till på mindre än ett år!! Jag säger då bara MORR!! Nåja.. Vad ska jag göra..? Det är bara tacka och ta emot.. Ska vara där 10.45.. Jag blir så less..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0