Inte som man tänkt sig..

Efter en händelserik kväll, om man nu kan kalla det så, tänkte jag gå och lägga mig. Saker och ting blev kanske inte som planerade, inte för fem öre om jag ska vara helt ärlig. Ibland blir det bara så.. När man inte vet vad man ska göra eller vad man ska säga känner man sig otroligt värdelös.. Även om man försöker för allt vad man är värd, när man inte vet vad man ska säga vad gör man då? Jo, man försöker att finnas där. I en bra värld skulle det aldrig bli så här, situationen skulle aldrig uppstå och detta skulle inte hända.. men nu lever vi inte en bra värld alla gånger.. Jag hoppas iallafall att du vet att jag finns där om du behöver någon, oavsett vad det än gäller!

Godnatt..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0