"Är salladen alkoholfri?"


Idag är det Mors Dag, vilket jag inte tror att många kan ha missat. Jag har fikat och solat hos världens bästa mamma idag. Hon hade gjort en underbart god tårta!

Idag är också dagen då Titti fyller år. Grattis gumman! Igår var vi där och grillade och firade henne. Grillad mat med en sallad som inte var alkoholfri (haha) och smörgåstårta till efterrätt. Jag var dock nykter, skjutsade ut några på krogen i samband med att jag skulle hem och sova. Är så glad att jag tog det lugnt igår, för jag är nog trött och sliten idag hursomhelst..

   
   

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan vad bra bilder din mobil tar Emma! Har laddat upp bilder från kvällen på pixen nu :)

2009-05-31 @ 22:34:25
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0