6 + 3 = 9

Som jag skrev tidigare idag skulle jag ha varit på VC 10.45, men läkaren var efter i tidsplanen eller nå för jag fick inte komma in förens 11.20. Han gjorde en undersökning, vi pratade om mina problem osv.. sen fick jag gå och ta blodprov. 6 jävla rör tog dom! Men det gick bra, hade ju mamma vid min sida. Vi gick tillbaka till läkaren och började prata igen medans han skrev ett sjukintyg. Då knackar det på dörren. Dörren öppnas och vem tror ni står där? Jo sköterskan som precis har stuckit mig! "Jag skäms så mkt, det hade gått bra med vilken patient som helst utom just du.. Jag är så ledsen men vi har glömt att ta ett prov som ska skickas till Umeå. Jag skulle behöva sticka dig igen". Jag kände hur paniken steg och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna! Jag som trodde att jag kunde slappna av, att jag var klar med alla nålar ett tag framöver, men icket! Det var bara gå tillbaka och ta mer prover.. det blev ytterligare 3 rör. Så idag har jag alltså gett bort 9 rör med blod för diverse tester! Hittar dom inget nu och det inte har blivit bättre vet jag inte vad jag tar mig till längre..

Nu ska jag lägga mig under täcket och vila, tycka lite synd om migsjälv.. Är nästan lite utmattad efter dagens alla överrasskningar..

P.S Nina, nu är tallriken tom! Hoppas du är nöjd ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket nöjd! Duschen är avklarad också! ;)

2009-05-12 @ 17:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0