Vårstädning

Har haft en helt underbar helg! Fredag slutade jag 16.30, gick förbi försäkringskassan med ett brev, gick hem och gjorde middag. Efter ett tag kom Memil, vi myste bara framför tvn. Äntligen. Lördag var det full rulle, vårstädade i stort sett hela dagen, hade dessutom tvättstuga. Fick hjälp av älsklingen, tack gubben! På kvällen gjorde jag en super god middag, den bestod av: laxfilé med ris och chili/lime sås. Hur gott som helst! Igår gjorde vi inte många knop hemma, vi slökollade på tvn hela dagen, myste i soffan och hade allmännt trevligt. En lugn och skön helg, precis vad jag och vi behövde!

Nu sitter jag på jobbet.. har lunch några minuter till. Det händer så mkt privat som jag skulle vilja dela med mig av, men känner att det inte är något man berättar om här.. Det verkar dock bara bli värre och värre.. Den ena efter den andra trillar dit, alla med olika besvär. Jag tycker så synd om dig. Tänkt om jag blir likadan när jag blir gammal? Det skrämmer mig..

Btw, så har datorn hemma pajjat.. Bilderna från Umeå får komma senare.. Har annat att tänka på än dator.. Något som däremot är mer positivt är att jag fick sms om att min mobil är fixad! Ska bara se när det finns tid att hämta den..? *Suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0