Varför gör du som du gör?

Idag är det den 18 mars. Det är 2 år och 4 månader sen jag och Memil blev tillsammans. Det har varit både upp och ner gångar, det måste man väl erkänna. Men på det stora hela så har det varit jätte bra. Jag lever dock på hoppet om att slippa distansen snart, det tär på en det går inte att förneka.. men.. efter regn kommer solsken? Jag älskar dig, Memil min Memil.. v



D
et är bara onsdag idag.. Halva veckan har gått förbi. Fick dåliga nyheter idag.. Att du inte skärper dig?! Hur många gånger ska det behöva bli så här? Du förstör digsjälv, och lämnar oss att må dåligt och vara oroliga för dig! Jag saknar den du var.. den jag vill komma ihåg dig som när jag blir äldre och du inte finns kvar bland oss. Det ska inte behöva bli så här, varför gör du som du gör?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0