Uppåt på

Igår hade jag en bra dag. Fick goda nyheter från höger och vänster kändes det som. Lördagen är mer eller mindre planerat, resan till Umeå är spikad, mitt "vikarie"schema verkar rätt okej förutom 8-dagar-i-rad veckan, hoppas schemakillen kan fixa det, han har iallafall lovat att kolla på det och ge mig ett besked under nästa vecka. Hoppas att jag gör bra ifrån mig under tiden jag ska vikariera, det är en högre tjänst än den jag har idag. Om det funkar bra, då kanske det är något som jag kan få göra på heltid istället för det jag gör nu? *Håller tummarna* Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag klarar av de kommande 3 veckorna!

Det blev ingen träning igår, är inte alltför chockad då varje gång jag skriver här att jag ska och träna så blir det inställt.. Bättre att bara skriva dagen efter man tränat kanske? Annars blir det bara hem och ta det lugnt, börjar ju 08.00 imorrn också så.. Söndag är jag ledig iallafall, då fyller min älskade mamma år. Kanske att jag tar mig dit på lite fika, tänk om hon gör sin smörgåstårta?! Då måste jag ju fara, haha!

Tråkig uppdatering jag vet, men det händer inte speciellt mkt när allt man hinner göra är jobba, sova, äta och duscha..




Jag saknar dig.. :'(


Kommentarer
Postat av: nina

SOM jag inte ångrat mig gumms! Jag längtar varje dag vettu... you make my days! Bli inte sjuk vad du än gör ;) blir super att du ringer mig då! hörs babe! pusskram och trevlig helg!

2009-03-06 @ 16:08:59
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0