Jobb, jobb, jobb och åter jobb..

Efter jobbet igår mötte jag upp Sanna och vi gick en sväng i Gallerian, satte oss ner och drack en iste och surrade. Otroligt trevligt! Alldeles för länge sen.. Efter ett tag fick vi sällskap av pojkarna, sen började jag gå hem. For förbi F för att mata kissekatterna och se så att dom hade det bra. Var väl hemma kring 19 tiden, då blev det lite mat och en lång varm dusch med hårinpackning och peeling. Grymt skönt var det!

Nu sitter jag här igen.. på jobbet.. Slutar 16.45, kan hända att det blir lite övertid men vi får se i slutet av dagen.. Imorgon är jag ledig! Då fyller mamma år, kanske blir att fara och fika hos henne. I övrigt ska jag inte många meter utanför lägenheten. Känner att jag behöver få vila.. Idag är 6'e dagen jag jobbar, ledig en och sen jobbar jag 4 till. Jag som fortfarande har problem med snuva och halsen sen jag var sjukskriven senast. Jag biter ihop och ställer upp för laget! På torsdag börjar det, nervöst men spännande!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0