Skadeglädje

I'm getting tired of believing!
Even sicker of pretending
that "it's not so bad, just wait it out"
I'm getting tired of believing!
I'm through pretending!
Yeah, I'm broken and sad but I'll sit this one out
And that's how I feel right now


Satt framför datorn en snabbis igår, då kom jag och tänka på en sak som fick mig från att vara nästan ledsen till att bli mer eller mindre förbannad! En version till person A och en helt annan version till person B. Lite kul om personen i fråga skulle veta, oj oj oj.. Då tror jag inte hon skulle bli glad. Det låter ju heeeeelt annorlunda från din sida. Du kan ju testa att skylla på "tvärtomspråket" om det kommmer fram, haha. Skadeglädje är den enda sanna glädjen?


Kommentarer
Postat av: nina

Mohaha! Smells like skvaller ^^

Brukar du va skadeglad brukar jag kunna glädja mig åt samma sak ;) Ser fram emot uppdatering ang schemat gumms! Låter lovande iaf =) pusskram!

2009-03-04 @ 16:04:47
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0