Sexiga kvinnor har vadå?

Egentligen skulle jag skriva det här inlägget igår, mendet verkar inte som att jag kan uppdatera från datorn hemma? Sitter iallafall på jobbet nu.. Jobbar 9.15 - 18.00 idag och imorgon, 9.00 - 17.45 på torsdag då börjar jag förövrigt på mitt vikariat, hjälp!).
 
Min mamma kom till mig igårmorse innan vi for på stan. Mamma hade med sig en överrasskning åt mig - en underbar tavla som hon sytt:
 

 "Sexy women have messy kitchens".
- Klockren, haha!

 
Tänkte presentera lite bra låtar för er. Det här är dom låtarna som spelas som mest hemma hos mig (för tillfället iallafall), utan inbördes ordning!
 
Topp 5
Nomy - Time
Disturbed - Down With The Sickness
Gavin Rossdale - Can't Stop The World
Kelly Clarksson - My Life Would Suck Without You
Kellie Pickler - Things That Never Cross A Man's Mind
 
Igår "bestämde" jag mig för att vara ledig. For varit på stan med mamma. Jag köpte ett par mysbyxor med texten "Don't Look Back" längst ena benet, och en "plingplongare" (även kallat vindspel för dom som inte visste det, haha) med fjärilar. Jag hann med att diska, bädda rent i sängen och gjorde hemmagjord pizza med skinka, tonfisk och svamp. Gott. Jag körde dessutom ett pass aerolates, då jag inte hann med i vissa övningar gjorde jag istället armhävningar, mag- och ryggövningar! Resten av kvällen låg jag bara under täcket på soffan och tog det lugnt. Är sjukligt trött.. det går aldrig över, oavsett hur mycket eller hur lite jag än sover.. Jobbigt! 
 
Allt har blivit så annorlunda. Jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden. Jag lever inte i nuet längre, jag lever för det som ska komma, för framtiden. Jag hoppas på en flytt, jag vill bara komma bort. Inte speciellt mycket eller många som håller kvar mig, inte länge till iallafall..? Allt oftare känns det som att det inte spelar någon roll vart jag hamnar, bara jag kommer bort från den här hålan. Jag lever på hoppet, hoppet är väl det sista som överger en? Snart.. 
 

Några ord på vägen..
"I know that I've got issues,
but you're pretty messed up too.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0