Löning!

Löning idag! Så jävla sweet! Trots att jag nu har lagt undan pengar (som jag börjar göra varje månad) och betalat räkningarna har jag ändå x antal tusen kvar att leva för. Älskar det. Hatar att vara utan pengar. Fast utan pengar blir jag väl egentligen aldrig, men jag vill inte gå och "låna" av mina sparpengar, så därför blir man ju som ändå utan pengar.. Men inte nu, nice!

Idag slutar jag tidigt dessutom, 15.30 för att vara exakt. Då blir det en snabbis på stan, jag lever på hoppet om att hitta nå nya, fina kläder! Ikväll kommer Memil också, sen far han imorrn på morgonen.. Jobb, hemvärnsmöte och billagning står på hans schema imorrn. Då blir jag själv.. Jag är iallafall ledig imorrn, men sen jobbar jag 7 dagar i rad.. igen..

Ajja, ska återgå till arbetet!


Btw! Jag hämtade ju min mobil igår från lagningen. När jag kom dit och personalen skulle förkalra vad dom ahde gjort med min telefon sa han "Oj, så här mkt har jag aldrig sett teknikerna göra på en mobil.. Jag har ingen aning om vad dom har gjort, men problemet ska vara löst nu!". Sant så sant, problemet är löst MEN alla mina kontaktar är borta! Jag har typ inga nummer kvar i mobilen, tror det är 5 eller 6 personer kvar.. Åhh.. jobbigt att börja flytta över från gamla mobilen.. Får se om jag ids och hinner imorrn.. I-lands problem, haha?

Kommentarer
Postat av: nina

Hej gumms! det stämmer bra. 6 dagar... lååååångaaa dagar! Men förhoppningsvis går det fort :D det värsta tycker jag är helgen då alla andra har kul.. Men nu är halva gjord! PUSS

2009-03-28 @ 15:18:25
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0