Kärt återseende!

Igår kom man hem efter en hel helg i Umeå. Hade så underbart trevligt att det finns inte ord! Kul att träffa både nya och gamla vänner och bekanta. Det blev ett väldigt kärt återseende av Nina, Evve, Johan och Linnea. Resten av folket var bara en bonus! Ord kan nog inte beksriva helgen, så ni får vackert vänta på bilderna som kommer senare i veckan.

Ska jag berätta vad det bästa med hela resan var? Jo, att komma bort ifrån Piteå. För en helg fick jag lämna allt bakom mig. Jag känner mer och mer hur jag vill komma bort från den här staden. Om det så bara är för 1 vecka, 1 månad eller 1 år, det rör mig egentligen inte i ryggen.. men bort vill jag, utan tvekan!

Nåja, jag ska återgå till jobbandet. Jobbar kväll i veckan, förutom fredag.
Imorrn blir det nog träning, skönt. Visst är du på Sanna? ;D


Kommentarer
Postat av: nina

Tack själv vännen! Riktigt kul var det, som vanligt :) Dock har vi lite att prata om så slå mig en pling så fort du kan. Öppettider: 11:00-22:00 ;) hah! Puss!

2009-03-17 @ 15:51:06
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0