Bättre sent än aldrig?

Igår blev det Storheden! For strax före 10, kom hem kring 14.30. Då började jag rensa ut kylen, frosta av frysen och packa in alla varor medans Memil dammsög och diskade. När vi ändå var igång passade jag på att skura på toan och dammtorka lite smått. Klockan 19.00 började våran tid i tvättstugan, medans vi tvättade kollade vi tv och drack lite alkohol! Nu är det rent och fint här, ska nog bara bädda rent i sängen ikväll? Handlade allt och inget på Storheden, överlag hade vi en helt underbar dag.


Idag kom Memil's syster hit och käkade middag, sen såg vi en film innan dom for tillbaka.. Nu är det bara jag och Alice igen.. Hoppas dom här 2 veckorna går fort nu. Om två veckor får jag träffa älskingen igen och förhoppningsvis fara till Umeå! Ska hålla alla tummar och tår för att det blir som planerat den här gången, hihi!


Jag skrev tidigare i veckan att jag inte orkade starta datorn för att ladda upp bilder från helgen då vi firade svärmor. Så dom kommer nu istället, några av bilderna iallafall.



     
   
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0