1½ vecka kvar

Har precis käkat lunch, sitter här nu och väntar på att tiden ska gå så jag kan börja om att jobba. Har möte 15.00, flera kunder att ringa och massa ordrar att skicka. Vikariatet går riktigt bra än så länge! Bara 1 ½ vecka kvar nu, galet va fort tiden går.

Idag slutar jag 16.45, då ska vi förbi och hämta ut min mobil, äntligen. Hoppas bara det går på garantin.. Kanske ska passa på att kika på en bärbar dator, behöver ju som en om jag ska börja plugga.. + att datorn hemma är ju ändå trasig för tillfället. Man kan ju titta iallafall, så får vi väl se var resultatet blir.

Imorgon är det lön! Som jag längtar, fick lönespecen igår. Har bara ett ord att säga: nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0